събота, 9 януари 2021 г.

Малко хумор никога не е излишен

                                                                                         




                                                      

               Видях, ама не им завидях! Искрено двама колеги ми се радваха…

Бяха ме извикали извънредно на работа.

…………………….

Усетих, че нещата загрубяват…

Бяха ми пуснали, допълнително още един, платен, почивен ден!

……………………..

По тюхкането и охкането на жена ми, разбрах, че съм прекалил с измъкването…

Бяха ме измъкнали извънредно на работа.

…………..

-Къде си? -интересува се синът ми по джиесема.

- На работа… Извънредно! -хваля се аз.

-Е… Ти хубаво се хвалиш татко… Аз бях планувал да те разходя до планината. Но виж! Няма страшно! Вместо теб ще разходя там на високото, моята скромна, личност!

В.Софин  9.01.2021год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар