вторник, 16 януари 2024 г.

В мрака страдам

 

                                                                                  



     В мрака страдам

Аз мръзна в Ада – друг щастлив е в Рая.

С кошмарите не спя, а той с любовта към нея.

В мрак потънал страдам, а той се люби с Мая.

От ревност разкъсван изобщо не живея.

Ех, нещастник пръкнал се да страда…

А тя в прегръдките на другия изцяло.

За болката във Ада липсва ми пощада,

а той щастлив у Рая с голото ѝ тяло…

Нима не бе достойна връзка тази,

която тя безчувствено погази.

С любов към другия у Ада ме остави.

Накара сърцето ми да мрази.

Аз мръзна в ада а тя се радва в Рая!

От ревността разкъсван не живея.

Липсва ми тръпката, която помня.

Любовта и двамата ведно в нея!

В.Софин 16.01.2024год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар