вторник, 1 октомври 2019 г.

Най-обичам...!


Най- обичам вечер със поезия...
С мерак, със писане се глезя,
докато любовта ми милата,
отстрани ме гледа със надежда!...
................
Най-обичам строги правилата:
Седя във хол на масата с мерака.
Жената прави за ракията салата,
с парите от последната заплата!
..........................
Най-обичам сутрин тишината.
Когато в ранно утро, вън в росата
загрижен за мене по съседски,
комшия събужда ме с колата!
..................................
Среща ме усмихната жената,
всеки ден с песничка позната.
Преди да ме пусне през вратата,
за пари, вади ми с памук, душата...!
...........................................
Добро в живота не видели
най-лошото от мене взели,
проникват понякога незрели
объркани, не щадящи, цели:
пристигнали са мислите ми...
временно, частично, избледнели...!
.........................................
Най-обичам в сутрешен резерв
да държа гладен, моят нерв!
За милата, скъпата, непоколебима -
жена, която буди ме, любима!
В.Софин 


Няма коментари:

Публикуване на коментар