събота, 25 ноември 2023 г.

Изсипана с целувка за мен

                                                                                 




                                     Изсипана с целувка за мен

     Цяла нощ сънувах. Една мисъл глождеше до болка главата ми.

Откъде я познавах?

Сънен не осъзнавах, откъде.

Яви ми се близка, измамно позната почти…

Преглътнах сухотата в устата си, но споменът от съня ми не ме напусна.

Откъде?

Снощи бях в компанията ѝ. Усмихваше ми се охотно. Ухаеше приятно. Почти нежно се взираше в мен. Любвеобилно бих казал, дори… Целуваше ме.

А, днес сутринта все още не вдявах, откъде тая привързаност.

Защо беше тъпа болката в главата ми? Пулсирането!

Сърцето ми хвъркаше сякаш искаше да литне.

За момент пристигна мисъл. Протегна се. Зачовърка машинарията в мозъка ми. Нещо затрака и включи. И после ме бодна сякаш игла:

Снощи бях в компания добра. В красива опаковка без подготовка, разсъблечена готова, изсипана за мен с целувка… Само за мен в чашата, домашна Ракия, която ме мъчеше с махмурлука пристигнал тази сутрин след съня ми.

В.Софин 25.11.2023год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар