събота, 3 октомври 2020 г.

Полезен съвет

 



   -А бе… От час и половина си на работа, а още не си я барнал?

-Е, чакам она да ме пипне и затова не я барам!

-А шефът ако види…

-Нема да види, ако ти не му кажеш…

-Е па, сам ли да работим?

-Ти го каза… Оти и двамата да се трепем като на тебе и без това ти иде отръки да я вършиш.

-А после на банкомата се редиш, нали?

-Напротив. Видя ли опашка хич не се редя, а избирам друг банкомат.

-Ти си бил много умен бе?

-Ти го каза! Ха сега движи си работата и в мен не гледай, оти като нищо мое да ти влезе песъчинка в окото!

-Ти ще видиш като кажа на шефа…

-Е и аз мога да кажа нещо!

-И какво например?

-Ще разбереш като ме изпееш на шефа довечера.

-Ти заплашваш ли ме?

-Напротив давам ти полезен съвет!

-И той е?

-Да си траеш за да не ти влезне песъчинка в окото!

В този момент пристига шефът и ще от вратата пита:

-Какво момчета, движите ли работата?

-Скъсваме се да я движим -обажда се този, който още не е барнал работа.

-Ама шефе… проплаква онзи, който движи сам работата, но тъкмо да продължи с оплакването, внезапно му влиза песъчинка в окото и затова само изхриптява с: „Ох!“.

-Какво му стана на Иванов? – пита шефът.

-Нищо съществено шефе, просто му влезе песъчинка донесена от вятъра. Аз го предупреждавах, че така ще  стане, но той само ми се изсмя в лицето...

-Повече внимавай какви ги вършиш Иванов. Казал съм, че на работното място трябва да се пазите..

-Е аз се пазя шефе, ама Иванов с неговия неуморим хъс! -усмихва се лукаво хитрецът и най- после се хваща на работа. Не за друго, а защото вече шефът е дошъл.

В.Софин   3.10.2020год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар