събота, 31 октомври 2020 г.

Есенните листа

                                                                                       


                                                                                     

     

     Есенните листа ако знаеха, че нямам мерак да ги мета едва ли биха скочили в двора ми за да ме ядосват.

 Рекламата ако знаеше, че обичам повече жена си отколкото нея, едва ли щеше да ми се показва разсъблечена по луксозни гащи, струващи и майка си и баща си...   


 Ракията ако знаеше, че истински я обичам, щеше доброволно да скочи в чашата ми, вместо да ме измъчва аз да върша, сипването!

 

Остроумието е като безумието. След няколко чаши ракия съм толкова обезумял, че съм готов да напиша не едно, а няколко остроумия, които после оставени в недоумение, сами  се чудят как са били създадени.

 

Струва ми се… дошъл е момента – вечер с мастика и мента!

 

Дори и никак да не иска

примирен в поза ниска,

Дъждът отново ще се плиска

в калта, която го си го иска!

В.Софин   31.10.2020год.

                                               

Няма коментари:

Публикуване на коментар