петък, 28 май 2021 г.

Къде е сънят?

 




                                                                                               





                                                                 Къде е сънят?

-Де го бе!... -ядосва се Васко.

-Кой? -интересува се жена му.

- Сънят, мила…Бих го гръмнал, ей…! Цяла нощ го чаках да ме хване за ръчица, а той гадината ме държа за очите и ги държа отворени… Не можах да мигна…

-Да бе! - игнорира казаното от Васко, съпругата му. -Така мощно хъркаше през нощта, че чак кревата се тресеше от страх.

-Верно ли бе? -чуди се Васко и се почесва по плешивата тиква. -Все още обаче съм на мнение, че го нямаше сънят, пущината… Ей на спи ми се като на пукал…

-Абе на теб все ти се спи щом отворя дума за работа скъпи. Бих го нарекла мързел, а не избягал сън, който си уплашил с хъркане.

Без да се интересува от доказателството, което съпругата му изсипва в ушите, Васко повтаря вече заучената фраза:

-Де го бе? Сънят! Нощес го нямаше, сега идва скъпа… Е трябва да го уважа щом ме моли така настоятелно - и като се прозява широко в потвърждение, че не е мигнал, Васко отново се промъква под завивката в още топлото легло, сподирен от изпепеляващите мълнии на очите, които му хвърля в тоя момент, съпругата.

В.Софин 28.05.2021год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар