четвъртък, 6 май 2021 г.

Здрави добросъседски отношения

                                                                                          




                                               Здрави добросъседски отношения

     -Съседе, защо не си влезеш в къщата?

-Па ти ли ще ми кажеш  бе, Сопол…

-А бе, Келеш, я нема. Ама на дъждо прокапа, че измокри чутурата ти с вода.

-Моята, че намокри, твоята нема… Що те е зор, тебе Сопол?

-Е па нали си ми комшия. Утре, че вземеш да настинеш, а оня пусти немързелив грип, че прехвърли оградата и мене ще пипне.

-Голема работа си да знайш Сопол. Голема!

-А бе мое  и да съм голема работа Келеш, ама ти вземи да си влезеш в къщата, па я, че донесем у вас от ланшната ракия. Действа като противогрипна ваксина. Колкото повече пиеш от нея толкова по-бързо те лови…

-Хм! Мене жената не може да ме хване пиян, та твоята шльоковица ли Сопол, че ме гътне.

-А бе оно верно мое и шльоковица да е, ама, че те изцери преди да си пипнал оня вирус…

-Кой бе, Сопол?

-Как кой, бе?! Това е вирусо на трезвеността, Келеш!

-Па така речи, вместо да ми заповядваш, Сопол. Ей сега веднага си влизам, за да турим две празни чаши на масата, че от едно шише не трябва да пием едновременно и двамата…

В.Софин 6.05.2021год.

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар