вторник, 10 октомври 2023 г.

Трият ли трият!...

                                                                                        





Трият ли трият!

Радвам се, че ме изтриват от приятели! Все пак няма как да го сторят ако през това време не мислят за мен!

А иначе…! Не се радвам. Изтриват ме от приятели. Не искат да мислят за мен. Трябва ли и аз да мисля като тях?

Радвам се, че ви има, приятели! И това не е, че ме изтривате, защото не ме разбирате. А за това, че все още сте тука, още ви има и протестирате за разбиране.

Щастлив съм. Трият другите приятели. А защо пък не мен? Аз не съм ли достоен за изтриване? Не трябва ли да протестирам за разбиране?

Откровено убиване. Нима това е моето личностно, изтриване от приятели?

Всъщност времето е малко. Толкова малко, колкото граховото зърно под постелката на бъдещата царкиня. А щом е малко и щом убива, защо пък не… Трябва да се изтрива!!!

В Софин


Няма коментари:

Публикуване на коментар