вторник, 1 ноември 2016 г.

С маска на избори!



          След задълбочено изслушване, че върлува Хонгконгски, Вашингтонски, Кремълски, или не знам още какъв грип, реших за изборите, да се покрия....
      Моята цел не бе да се укрия. Нито пък пари от някого да свия! Просто реших да следвам правилата и да се предпазя от грипа с маска.  
Въпреки усилията ми, не открих поне една оцеляла, цяла останала от Хелуин.  
    Така че, за целта успях да увещая  съпругата си, да се скрие под бурка. Моя милост пък, се зави с тюрбан, като само носът ми стърчеше опечален, самотно вън сред вирусите на грипа. Очите ми, невярващо открити се стрелкаха недоверчиво сред хората с маски, вместо лица...
   Дори през ум не ми минаваше, кой ДЯВОЛ, ще изберат за президент. Все едно! Бях притеснен от негово величество грипът.
   Мислех си, ако не отида!?  Да, но изборът вече, бил станал задължителен. Е, рекох си. Щом, трябва трябва!
    Усукани като буби от глава до пети с жена ми се явихме пред  урните с готовност. От нас, почти нищо не се виждаше. Само данните от личните ни карти,личеха ярко и предизвикваха със снимките в тях към откровения... Та нали, те показваха физиономиите ни пред изборната комисия!?  Оказа се обаче, че това е недостатъчно. Трябвало да ни видят. А къде бяхте на Хелуин приятели? Нима там личеше, кой бял, кой черен, кой поп и кой кандидат за президент!? Опънах се с доводи аз и дори им обясних, че в личните карти се виждат съвсем хрисими, откровените ни физиономии.
   Докато се разправях задълбочено и вярващ в правотата си, пристигна полицията. Взеха че, ни закопчаха...
-Защо така бе, хора...? –обърнах към тях опечаления тюрбан на мен,  лишен от възможността да гласува.
-В нарушение сте гражданино и дори намирате сили да спорите с властта? –отвърнаха ми те.
Аз да съм в нарушение!? Нима личните ми данни в личната карта, не са истински? –попитах блюстителите на закона удивено.
-Вижте кво гражданино –отвърнаха ми те. –Вие нарушавате разпоредбата за бурките. Лицата Ви трябва да са открити...! Така че, не протестирайте, а се смирете за да Ви глобим...!
-Извинете господин полицай! –обърна се жена ми в моя защита. –Но нали по-медиите съобщиха да внимаваме с Нилския грип.
-Не с Нилския, а с Хонгконгския... –обадих се аз.
-Все тая...! –продължи благоверната с уверен тон в правотата си. –И крокодилски да беше, пак щяхме да го пипнем с мъжа ми. Много сме чувствителни...!
-Да не би да сте се маскирали за Хелуин? –попита съчувствено един от полицаите и добави веднага след това, без компромис:
-Това беше миналата седмица! Сега нямате оправдание...!
-Аз да се маскирам...!  -избухнах невъздържано. –Никога пред държавата, не правя това...! Както казах, грипът е виновен за ситуацията. Само той.... Никой друг! И за това Вие, ще ме глобите?
-Грип не грип! Глобени сте с първа вноска, двеста лева! –бе категоричният отговор на шефа в полицията.
Така бяхме ощетени. Лишиха ни, от глас.... Рендосвахме в ареста наровете с жена ми, докато другите гласувалите в урните празнуваха... Е после, чухме че и псували... Но това е друга история, която ще се чуе на балотажа приятели.
   Кой прав, кой крив времето ще каже, а не глобите, които са с цел да се облекчат и без това олекотените джобове в мнозинството.
В.СОФИН  -

Няма коментари:

Публикуване на коментар