сряда, 23 ноември 2016 г.

Да измерим напрежението!



       -Ало! Братчед. Мое ли една справка само?
-Мое! Оти да не мое!? Кажи!
-Не мога да го разбера токо. Се му се дига напрежението. Как да го усетим?
-С мултицеда бе Ненчо! С мултицеда!  Мериш и готово...!
-От дека да го земем тоя мулти... цед  братчед?
-Има го у магазино при големата чешма.
-Добре, че ме открехна братчед! Мерси!
-Нема за оти Ненчо!
-Що?
-Викам ти, че нема защо!  Разбра ли ме?
-А а а! Ясно!
Час по-късно в магазина при голямата чешма:
-Извинете, ало! Мое ли една мултицедка. Казаха ми, че имате?
-А мога ли да Ви попитам господине, за каква цедка става дума?
-Как за каква? Братчеда Янко ми каза, че с мултицеда, ще мога да измерим напрежението у токо!
-А, ясно господине. Имахте в предвид мултицет?
-Нали и я това викам, ама Вие не ме слушате, какво казвам! –измъкнал се Ненчо с обвинение сух от положението. Все пак той за първи път чувал думата и как да не сгреши!?
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар