събота, 24 декември 2016 г.

Какво искаш за Коледа тате?



Резултат с изображение за подаръци за коледа под елхатаВсяка година преди Коледа, две деца, които не били съвсем малки, нито пък много възрастни радвали бащиното сърце с подаръци за празника. Всичко вървяло перфектно, докато веднъж таткото взел, че се намръщил, когато го попитали отново. Дори вдигнал вежди разочарован и обиден донякъде.

-Защо така тате? –рекли децата. –Нали те питаме сега честно. Какво искаш за Коледа? Просто кажи и под елхата, ще намериш подаръка си.

-Не искам нищо! –отвърнал старият баща.

-Защо не тате!? Ще ти вземем каквото пожелаеш!

-Имам си подарък, аз и той е много по-ценен от вашите...

-Как така? –озадачили се обидени децата.

-Нима не знаете, че на Коледа се случват чудеса?

-Знаем, но все пак кажи ни, и не ни измъчвай! Кой се осмели, да ти донесе подарък вместо нас?

-Вие, Вие моите две гълъбчета... вие сте моя подарък и винаги сте били. Нима не знаете, че най-големия дар за един баща са неговите деца... Всичко друго вярвайте ми не струва... Когато сте до мен на Коледа заедно, а се чувствам най- блаженият баща, който има до себе си истински подарък и той е мили мои деца, вашите усмивки, които галят сетивата ми. Радват и болното ми сърце, което тупти единствено и само за вас!!!
В.Софин

Няма коментари:

Публикуване на коментар