понеделник, 4 декември 2017 г.

Номер седем на изпит!

      Преподавателка по-химия:
-Номер седем, на изпит!
Тишина в класната стая. Никой не става.
-Казах да стане номер седем на изпит! –повтаря преподавателката.
Никой не мърда.
-Да не би да си оглушал, номер седем?
Мълчание.
-Иван Търпеланов, защо не ставате?
-А! –възкликва Ванката. -Аз ли съм на изпит?
-Че, кой друг! Нали попитах за номер седем?
-Не съм аз! –възкликва облекчен, Ванката и си сяда.
-Иван Търпеланов?
-Да госпожо!
-На изпит!
-Нали казахте, номер седем?
-Та нали вие сте, номер седем...!
-Не! Аз съм Иван Търпеланов, а не някакъв си номер госпожо. Номерата ги дават в затвора, ако не знаете. Тука сме училище и аз имам права! –отсича Ванката и най-после се измъква от чина в посока - изпит на черната дъска.
Преподавателката тъкмо отваря уста да каже нещо и звънецът изведнъж, облекчава със звън, положението.
В.Софин 

Няма коментари:

Публикуване на коментар