петък, 10 август 2018 г.

Малумчо!

                                                                            
        Интересно! Хората се изприщват да ми честитят рождения ден във фейса... Милите! Те не знаят, че нямам такъв. Все пак казали са ми, че съм подхвърлено дете. Със сигурност щъркелът е успял навреме да ме снесе пред родилното, където една сутрин ме намерили. И понеже забравили веднага да ме впишат в регистрите, решили да разиграят дните и месеците на рулетка. Паднало се тринайсти, петък, януари. Дали тогава съм роден? Едва ли! Да се бяха сетили на щъркела писъмце да пратят. Да но, пощальони много, не се знае, кой точно ме е изпуснал на паветата пред родилния дом.
     За едно съм обиден само. Така и така съвестните медицински лица, някога са разиграли дните за да открият рожденният ми ден. Да го бяха направили и с името. А те... Минал оттам усмихнат местен градски идиот по прякор „Малумчо“ и хоп удостоили ме с името му. Хванали го за свидетел, да разпише протокола. Сега страдам аз, Мал-ум Малумчов Малумов по прякор „Късият ум“ –да не се бърка с глупак, защото се обиждам ей...!
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар