петък, 16 септември 2022 г.

Бяхме двама...

                                                                    






Бяхме двама

Не бях с той, нито пък със тя.

По пясъка вървяхме двама.

Елегантна в рокля на цветя

за ръчичка, водеше ме мама!

 

На реката бях с въдица голяма.

Не хванах рибка, нито жаба.

По телевизора излъчваха измама -

морски дарове в реклама.

 

Наслаждавах се на морската разходка.

Не бях в лодка, нито с платноходка.

Лежах на плажа сам и без походка.

Смучех водка, глезех се с сельодка!

 

Бяхме двама във палатка.

Идилията моя, беше кратка.

От сън любовен с хватка

ме събуди мила, мойта Радка!

 

Завидях на звездите на хотела.

Вътре светеха в него цели, пет.

Ощипаха ме с сметката дебела.

Еврото прибраха ми с късмет…!

 

Бързахме за работа дузина.

Стигнахме с успех мърцина.

По пътя не една ракия мина

в гърлото на моята дружина.

В.Софин 

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар