петък, 2 септември 2022 г.

Изнасилване

 

                                                                                               




                                                                      Изнасилване

             Злоупотребих. Изнасилих!... Бях обсебен от мания.

   Не се въздържах. Бях подивял.  Копринени чорапи… Жартиери! Толкова много изкушения зад ъгъла ме дебнеха, че нямаше как да се откажа от начинанието си.

    Бях гаден, много гаден! Щипах вляво. Не се свених да го сторя и вдясно. С цел го извърших за да има, разнообразие. Знам, че не всеки обича една и съща гозба поднесена три пъти в деня. Но ако човек сложи подправки, то гозбата, изнасилването значи си е струвало. Такова вълшебство, тръпка…

Ах не издържам при спомена какво сторих…

   Използвах думи. Толкова много метафори. Сравнения, епитети. Изкачвани, слизания и завои…

    Осъзнах се едва накрая. Какво бях сторил. Направил. Защо точно аз, а не друг. Толкова нежност и грубост едновременно.

Жертвата така и не протестира. Дори не се оплака от натиска, който и бях приложил.

    Всъщност, бял лист, химикал и великолепен любовен стих, дошъл при изнасилването на моя собствен мозък.

В.Софин 2.09.2022год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар