неделя, 14 май 2023 г.

Господин Дъб

 

                                                                                                                                                                                                                                      




                                                           Господин Дъб

         Ей братовчед, олекна ми!

         Да не се уцелил джакпота? Ако е така ще черпиш.

         Не е това радвам се, че най-после в европарламента гласуваха истанбулската конвенция.

         И защо като ние тука сме против.

         Абе вие може и да сте против, но я вече се определих…

         Като какъв бе, братовчед?

         Като Дъб.

         Е не може. Може да се определиш като мъж, жена или нещо от трети пол, който не съществува.

         Да бе! Че я съм от третия пол. Не виждаш ли какъв Дъб съм.

         Да бе. Друг път.

         Значи Димитър Келешев може да смени името си на Винету, а аз не мога да сменя принадлежността си към Дъба!? В парламента могат да сменят партийността си като използвана кърпичка,  аз да не мога да се определя? Така ли?

         Не можеш, защото си човек-

         Не човек, а Дъб съм…

         Добре де Дъбе, защо мислиш така?

         Ами Дъбът е от третия пол, нищо, че е от мъжки род.

         Как така!

         Ами напролет е жена, която чака опрашване. После с плодовете си, става майка. И накрая баща, който гони порасналите си деца, жълъди да търсят препитанието си по света… Една майка колкото и да гладува, няма да изгони челядта си.

         Може и да си прав, но Господин Дъбе ще трябва да водиш съдебни дела.

         Това е лесно.

         Нима! Така ле мислиш?

         Е все пак уцелих Джакпота и с негова помощ съдиите ще клекнат…

         Е не всички съдии са корумпирани, братовчеде.

         Верно е. Но някои от тях са, нали!

Нямаше евроатлантически ценности. Сега ги има. Защо пък да не се възползвам  от правото им?

         Ами мене на кого ме оставяш бе братовчед? Аз съм мъж! Как да се възползвам в ситуацията?

         Ами значи е дошло времето да смениш принадлежността си. Например може да станеш бук или слива.

         Това последното пък, защо?

         Щото братовчед според истанбулската конвенция трябва да се определиш. С коя партия напред ще вървиш. А стане ли горещо я сменяваш като износена кърпичка и се определяш като независим. Хем едните, ще ръмжат защото си ги напуснал, а другите ще ти бъда обидени, че не си се присъединил към тях. Все пак има трети пол, утвърден любезно от европарламента. Така, че време е да избираш иначе, който остане на края на опашката остава гладен в Европа.

В.Софин


Няма коментари:

Публикуване на коментар