сряда, 29 май 2013 г.

Ода за пушача!



Е, глътнах цялата кутия,
затънал в дим до шия-
не бих могъл да скрия,
как тютюна с обич пия!

Дърпам здраво от табака,
главата почва да ме щрака,
упорито пуша във барака-
докато не падне мрака!

В Спор с цигаре, лула-
 трудно ми е да реша,
защо такъв съм будала,
все пак- трева ще избера!

Тревата яко ще се пуши,
докато мозъкът се руши-
на топло скрит в ботуши,
 дърпам - кой ще ме надуши!

Очите мои са червени,
трепкат пак със кръв налени-
ръцете цели почернели,
гащите ми вече отънели!

Хапче, опиум, трева,
редовно омайвам се рева-
 здраво май съм дръпнал,
вече чувствам се изтръпнал!

Наргилето мило, щом захапя.
танцува мозъка кючек-
на разходка бързо ще се пратя,
мисля, чувствам се човек!

Спя на мекия дюшек,
лепило дишам със Ахмед-
тютюн дъвча за късмет,
знам всичко   е  наред!

Хиляди звезди искрят,
В замъглените ми очи-
Сълзи капят и блестят,
От тютюневия сладък аромат!

На душа ми, става леко,
отдавна заминал съм далеко-
петите явно съм опънал,
нишки в мозъка прегънал!       
 В.СОФИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар