петък, 27 юли 2018 г.

Разнищен!

                                                                                       
     Разнищиха ме! Какво говоря? Бях ограбен доброволно. Лист по лист, косъм по косъм. Нищичко от мен не остана. Не плача! Не скимтя за разбитите си части. Даже се чувствам щастлив.
Не за книгопечатането, което дава възможност на листата от книгата ми да падат сами при прочит! Доволен съм, че опадалите като есенна шума листа са изпълнили предна значението си. Думите са успели безпрепятствено да намерят и ужилят със словото си аудиторията. Те са постигнали своето. Предизвикали са чувства на размисъл у читателя.
  Така макар, разнищен, изцяло разпилян от хода на времето, ограбен от него съм  успял с истината от моя хумор, който лекува и дава сили на всеки паднал в мрака да изпълзи от него, давайки му шанс за по усмихнат, справедлив живот.
В.Софин 

Няма коментари:

Публикуване на коментар