неделя, 15 юли 2018 г.

Ориентация

Попитаха  ме:
-Гражданино вие с каква ориентация сте?
-С политическа! –отговорих.
-Не! Интересуваме се за ориентацията... Чаткате ли?
-Казах ясно! Политическа! –продължих разумен да твърдя становището си.
-А бе! Интересувам се, гей ли си, хетеро ли... или нещо друго?
-Да съм птица, не съм. Да съм облак, едва ли! Все пак според политиката. И там са гейове, когато се налага и там са хетеро, пък и нещо друго... То и те не знаят точно... Пък затова и аз като тях. Зависи от политиката. Ако те си мислят, че съм червей ще изрева като дракон. Но замислят ли се, че драконът в мен личи ще се скрия нейде в женските очи!...
-Значи хетеро...? –настоява анкетиращия и ми отнема правото да говоря. Бил съм много политически и трябвало да замълча... Да ама не аз бях любопитният, а той сам се навря с питането: „Каква Ви е ориентацията?“
   Знае се, някои са в Европейската, други са за селото, а има и кретащи с бастун в града!...
    Аман от любопитни! Не питат имате ли работа, имате ли прехрана, а в кревата ми се навират! Виж ги те, свободните с нравите, дано с изприказаните си питания се задавите!... Току виж утре ме попитали: „Вие гражданино българин ли сте?“
  Тогава какво?  Според ориентацията съм българин, но според наложената политическа, знам ли!? Може и да съм ромче, а току виж от нейде през морето пристигнало, арапче или нещо друго добре оформено, но не от мен, а от политическите умни, гумени глави... Мислят те, а народът страда! Може би от жегата за лимонада!? Или пък от цената вдигана на хляба?
В.СОФИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар