четвъртък, 19 септември 2019 г.

Сега имам жена!


        Най, ама най-трудното в една връзка е началото! Ако нямаме въображение, нищо няма да се получи.
     Срещнах момиче. На първата наша среща се осмелих да се появя, не изкъпан. Тогава си мислех, че като мириша на мъж, всичко ще бъде наред. Момичето само присви нос и ми каза направо:
-Пфу! Вониш!
Веднага след това връзката се разпадна.
Срещнах друго момиче. Изкъпах се за срещата. Отново ударих на камък... Не бях се обръснал. Мислех си, че така е модно. Един мъж да се показва в обществото с брада. И така да е, моята не приличаше на нищо, защото беше прекалено рядка.
Чух: „Не ти отива с брада!“ - и веднага след това бях отсвирен.
Притеснен от случващото се с мен при следващата среща с момиче, вече бях къпан и обръснат... Даже подстриган прилежно!
Хубаво, ама не! Бил съм облечен неглиже. Изглеждал съм като селянин.
Потърсих мнение в Интернет за да поправя каквото мога. За целта се наконтих с прилични дрехи, модни за времето, в което живеех.
Въпреки всичко, това се оказа не достатъчно. И това момиче ми би шута...
 Упорит до немай къде почуках и на друга врата. Този път научих за себе си и плоските шеги, които обиждаха момичето дошло на първа среща с мен.
За сетен път бях изоставен.
Все пак моделиран, месен на няколко пъти при различни срещи вече се чувствах почти готов за свалка с момиче.
Хубаво, но мисленето ми отново се оказа погрешно, въпреки, че вече изглеждах като конте. Нещо обаче ми липсваше. Разбрах при следващата среща с ново момиче.
Налагаше се да стана суетен. Този път се погрижих не само за косата си и оскубаните вежди, а и за грима, който трябваше да прикрие някои от недостатъците по лицето ми.
В огледалото изглеждах като принц, поне за моите представи. Не така мислеше момичето с което бях на среща. Думите и ме озадачиха:
-Изглеждаш прекалено женствен! –каза ми тя и с усмивка ми зададе озадачаващ въпрос:
-Да не би случайно да си бисексуален?
Нямах понятие какво означава думата, бисексуален. Тя се оказа съвсем нова за моето възприятие. Интернет обаче ми отвори очите.
В тоя момент осъзнах, че е трудно да се угоди на жена. Толкова трудно, но не и невъзможно...
Възкликнах ядосан:
-По дяволите! Нима не сторих това, което всички момичета искаха от мен!? Моделиран, преправен, дори желиран на няколко пъти, не приличах на себе си...
За мое успокоение минах на психолог, който ме посъветва да се справя и с курс по вежливост. Взех го и него.
На последната среща всичко тръгна добре. Поне аз така си помислих. Съблякохме се с момичето едновременно.
Когато ме видя такъв окосмен като горила едва не припадна. Връзката се разпадна отново и то тъкмо да успея да вкуся от забранената ябълка в рая.
Не се примирих с положението. Обезкосмен бях готов да изпробвам нова връзка. Мина мисъл в мен, че отново ще се разпадне. Но това така и не се случи. Под ходих съвсем предпазливо. Бях загадка. Оставих момичето да ме открие. Да пие от мен на бавни глътки като от много скъпо шампанско.
Станах интересен. Прекалено интересен!
Вече имах натрупани пари. Имах външност! Имах маниери... Какво повече, ами...!?
Сега имам жена... Само жена, която знае какво да прави с мен и как да ме моделира ловко с ръце и за в бъдеще!
В.Софин  

Няма коментари:

Публикуване на коментар