сряда, 3 февруари 2021 г.

Избраха ме за тухла....

 

                                                                                             




   Съвсем наскоро разбрах… Аз съм тухла в стената! Трябвало да изравня редицата и да пасна с другите… Хайде де? Нима?

   Моята тухла е ощърбена с годините и не пасва. Има си хас! В годините на социализма ни диктуваха и искаха да слушаме. Днес го искат, същото. Е малко различно, подсладено с безработица, глад и тотално подчинение.

-Не пасваш в стената! Ми каза един, не другар, а нов, добре зализан, оформен господин.

-Е, аз да не съм тухла бе! -отвърнах му.

-Има си хас! Че какво друго си бе? Животно не си, цвете или тревичка също… Ставаш само за тухла!

-Е аз съм ручей, който тече обратно… -отвърнах на добре оформения господин.

- Не бери грижи! Ние сме планирали да спрем и дъжда, така, че няма защо да се опъваш, а влизай в стената. Дупките в нея не искаме да запълваме с живото спасяваща ваксина, а с такива упорити като теб… Придават здравина на стената!

-Това си е ваша грижа! Защо не се спряхте през осемдесетте години на двадесети век, когато Природата се задъхваше? -отвърнах на господина с добре оформения външен вид.

-Ясно е, че бяхме решили още тогава всички тухли като вас да заемат местата си.. Защото е лесно… Днес като излезете на улицата и повече няма да се върнете…

-Нима ме заплашвате!?

-Нищо лично! Просто нов ред и подчинение безпрекословно!

-А думите като майка, баща, приятел, любов и усмивка…

-Тях ги няма в стената. Тя е прекалено твърда и непоколебима в отстояването на интересите на хората, /а дали са човеци?/, които командват света.

Между другото ти е оставен избор! Или ще живееш както е наложено или ще умреш от Ковид 19. Нищо лично! -усмихна ми се в лицето, добре оформения със стил господин.

-Хм! Вече сме 2021година. И със сигурност ще умра, но не от Ковид 19 а от - 21. Дали да не играя на рулетка?

-Няма смисъл! Току що намерихме сгодна тухла… Като вас ощърбена, стара, но пасваща в стената, която системата ни изгражда… Така, че преди да теглите куршума си…

-Няма да го сторя!

-Вие може, но системата ще дръпне спусъка… Просто бизнес, който току що вие изгубихте!

В.Софин  3.02.2021год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар