вторник, 4 януари 2022 г.

База данни

                                                                                      





                                               База данни

-Ей Вуте на тия от лабораториите в страната не им омръзна да бъркат в моята база данни…

-Нима?

-Не нима, а защо? -мръщи се Геле.

-Щото си сополив откакто те помним от малък… -смее се Вуте.

-Е това не им дава толкова правото да насилват носа ми… - реве Геле.

-Трай си! Още нищо не си усетил… тепърва ще ти бъркат в данните и не само там…-хили се вече злорадо, Вуте.

-Да! Знам, знам бе Вуте. Преди нова година беше десет, а сега удари инфлацията и станаха, петнайсет левчета… Та това си е петдесет процента…

-Поне още ходиш на работа… -смее се отново, Вуте.

-Ходя аз за да плащам на тънките гуши да станат дебели… -псува системата, Геле.

-Купи си сертификат бе! -дава съвет Вуте на Геле.

- Както казваше на приятел едно дете за баща си, но без усмивка в български филм: „Ще ти купя колело ама друг път“ Аз чест нямам ли,  Вуте? Само тя ми е останала и не я продавам за пари…

-Е тогава ще продължат да се ровят в твоята база с данни… -смее се подигравателно отново Вуте, който разбира се е с бустерна ваксина срещу ковид и не само…

-Хубаво се хилиш ти съседе завистлив… Но знай, Вуте че, който последен се смее се смее най- добре. Зеленият ти сертификат да знаеш при мен не важи…  Пак ще те бръсна и стрижа гъстата „четина“ израсла на главата ти, но с петдесет процента увеличение… Инфлация е все пак… Твърдят го нали знаеш, кои? Аз не съм виновен… -Тоя път се засмял и Геле като видял сконфузеният Вуте. Той бил по професия бръснар, но упражнявал занаята само късно вечер след другата работа, където ходел по задължение… Не за друго, а защото му оставала още една година до лелеяната пенсийка… Ако я доживее естествено. И ако системата позволи. Иначе как!?

В.Софин 4.01.2022год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар