четвъртък, 24 март 2022 г.

По върха на бръснача

                                                                                          





                                             По върха на бръснача

Вървя по върха на бръснача.

Острото, тъпо усещам…

Правя няколко разкрача,

но като мен, други не срещам.

 

Изкачвам с вяра небето.

Усещам въжето самотно.

Внезапно пропадам в морето.

В него се чувствам, охотно.

 

Минавам разярена реката.

Злокобно водата ми съска.

Жив съм макар, че съдбата

в джобове камъни, блъска.

 

Опитвам да стигна в сърцето.

Но кървав потокът не дава…

Все пак успявам да видя лицето,

което обич на мен ми създава.

 

Вървя покрай падаща лава,

към кратер по път безпощаден.

Вървя и нещо от мен се стопява -

Бръсначът закусва, всеяден!

В.Софин 24.03.2022год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар