петък, 1 април 2022 г.

На първи април

                                                                                       





                                                       На първи април

     След кратък размисъл  Иванов, който е в почивка, звъни на шефа си:

-Шефе писна ми… Утре няма да дойда на работа!

-Хм! И защо така Иванов?  Да не си болен?

-Напротив! Пращя от здраве…

-Да не напускаш?

-Напротив! Оставам на работа!

-Ако утре не дойдеш на работа Иванов, смятай се за уволнен!

-Не става така шефе… Болен съм!

-Нали беше здрав?

-Внезапно се разболях!

-Тогава като дойдеш ти давам месец работа без почивка за наказание!

-Благодаря шефе, че ми влизате в положението! Знаех, че ще се споразумеем!

-За какво Иванов?

-Ами за болничния лист! От утре в рамките на месец ще съм в болнични…

-Нима!? И защо?

-Е все пак днес е първи април и ако случайно не дойда навреме на работа значи ме е блъснал трамвай!

-Абе все пак месец без почивка на работа ще ти дойде добре Иванов! Не мислиш ли? -заканва се шефът разбрал, че служителят му го разиграва.

-Много благородно от ваша страна шефе! Месец в болнични в почивка ще ми дойдат наистина добре!...

-Е все пак нали е първи април, Иванов? -  смее се шефът в отговор, че е успял и той от своя страна да  излъже служителя си с наказание, заради обаждането му.

В.Софин 1.04.2022год.

 






Няма коментари:

Публикуване на коментар