четвъртък, 9 март 2023 г.

Горчиво

                                                                          




                                                             Горчиво

        Като се сетя само… едно време всичко ми беше сладко. А сега… чудно! Дори работата ми горчи – оплаква се възрастен работник на приятел, с когото пушат, докато сменяват на шефския джип, гумите с летни.

Другият го гледа  учудено и премигва:

        Това е от цигарата.

        Виж ти! Не бях забелязал! – чуди се старият колега и се почесва озадачено по плешивата глава с ръка.

Другият отново се хили при това ехидно и отбелязва:

        Така е. Като не си пиеш редовно хапчетата за деменция…

Възрастния колега гледа младия в очите и казва важно:

        Да, но поне съм още млад, за да ги пия…

        И кой казва това, старче? – подиграва се младия, на по стария колега.

        Как кой бе, келеш! Системата го е казала. Щом нямаш 65 години, а си само на шейсет и една си млад. Да , но все пак ми горчи от цигарите, чиято цена вдигнаха отново…

В.Софин

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар