вторник, 30 юли 2019 г.

Само съветват...

-Извинете полицай, а бият ли в районното...? –пита гражданин излязъл току що на свобода от ареста и запалил цигара за да успокои напрежението.
-Как може да си го помислите... В кой век живеете господине? Днес само съветваме...
-Е да! И мене ме съветваха, вчера и сега ме болат бъбреците...
-Настинал сте, нищо ви няма!
-А бе няма, няма ама ме, болат...!
-Пиете ли бира? –пита полицаят.
-Какво значение има това...?
-Ами ако пиехте редовно бира сега нямаше да ви болят бъбреците... Имате камъни!
-Ако палката с която ме съветваха колегите ви снощи да бъда сговорчив, беше камък, значи имам...
-И аз това говоря и аз... Вървете на лекар и се погрижете за бъбреците си! И не забравяйте, пийте бира за да изчистите поне пясъка у вас!
В.Софин  

Няма коментари:

Публикуване на коментар