петък, 13 март 2020 г.

Крути мерки


Преди да се гласува извънредното положение в страната ни в началото на март:
–Въведох някои спешни мерки касаещи защитата на скромната ми личност:
1ден-Забраних на сутрешния вестник да се здрависва с мен.
2ден-Решително отбих атаките на библиотеките да ме спечелят с интересни книги по време на принудителната карантина наложена си от мен.
3ден-Забраних на пицата да ми се появява поръчана във вид на момче, което може да ми кихне в лицето.
4ден-Решително отбих атаката на маската да ограничи правото ми на дишане!
5-Забраних на специалното защитно облекло да дразни кожата ми след баня!
6-Решително отбих намеренията на телевизията да скапва деня ми с новини за вируси и бацили.
7 -Забраних на метъра да прави настойчиви крачки близо до мен.
8 –Решително отбих намеренията на парите да докосват кожата по ръцете ми. За целта принудих ръкавици за съдействие.
9 –Забраних на краката си да посещават, клубове, театри, кина и спортни събития.
10-Решително отбих атаките на съседи искащи сол, захар, брашно или нещо друго от запасите подготвени ми до края на септември месец.
11-Забраних на радиото да ми се оплаква всекидневно с новини всяващи паника в моята скромна душа.
12-Оказах съдействие на куп алкохолни напитки, които доброволно се вляха в организма ми.
13-Ден, който не се забравя. Петък. Въведено извънредно положение. Ще се пие всеки ден, до свършване на парите...
В.Софин 13.03.2020год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар