събота, 24 април 2021 г.

С гримаса на човек

                                                                                          






      Все още не знам какво искат от мен!? Подозирам, че нещата са излезли от контрол. Мъж без маска, но с гримаса на човек, който не знае, защо…

    Може би заради егото, да се измерят нещата. И аз самият не зная. Шапката? Дали не им пречи? Или шалчето около врата ми?  Нищо чудно в усмивката ми да виждат кривина. Има лек, ама няма век! Знам, че не си пъхам навсякъде любопитния нос. Какво ми пука за мнението на другите. Като са толкова умни нека те теглят чертата.  Защо не? Имат избор. Или нямат, защото езиците им постоянно дърлят глупости. „С тоя, с оня, с другия, а защо не сами…“ Трудно решение което може би искат аз да реша. „В живота на всеки се случват странни неща.“ На мен ли го казвате? Ще има нови избори. Пък аз нали избрах, избрах ама не искам да духам супата. Защо ли? Нека я духат други по умни от мен. Стават такива работи. Народът избира, а те „милите“/депутати/ не могат да вземат решение. Или го вземат, ама не са в състояние да си разделят властта. Кой кого ще надхитри. Кой ще прецака другия.

Вече с нова маска наложена, но с гримаса на човек, който не знае, но се пита… Защо?

В.Софин  

Няма коментари:

Публикуване на коментар