понеделник, 12 юли 2021 г.

Домат и Краставица

                                                                                         





                                                      Домат и Краставица

-Хората не ме разбират… -оплаква се Домат.

-Защо? -пита ГМО Краставицата.

-Все стоят, сумтят, избират.. -недоволен е Доматът.

-Е ѝ?

-Ами при друга се спират…

-И какво в нея намират? -интересува се Краставицата.

-Знам ли!? ГМО, не става за ракия, но нали е гумена и все нея избират.

-Ами ти бе? Ставаш ли за нещо? -обидила се не на шега ГМО Краставицата.

-Ставам за ракия, ставам но като видят високата ми цена и при теб се спират.

-Ето на видя ли! Никой не цени вече истинското. -щастлива е ГМО Краставицата.

-Напротив! Ценят го, но като сметнат ракията и салатата не им се получават сметките…

-Е ѝ? -пита ГМО краставицата.

-Е, ѝ… Теб избират, но при мен се спират…

-И защо?

-Постоят, помечтаят. Сумтят. Броят стотинки и накрая теб все избират.

-Ето на видя ли? -смее се доволна ГМО Краставицата.

-Да, няма справедливост. Теб ще те ядат хора, а мен ще ме изхвърлят на бунището… Жал ми е за ракията, защото и тя е вече ГМО.

-Верно?

-Лика прилика!

-Ти не си ли ГМО? -интересува се Краставицата.

-ГМО съм, но цената ми е висока! Също като българския парламент. И там са гумени, защото им е трудно да съставят правителство. Едно време ставаше всичко. Днес уви, нищо освен ГМО, отношения. Лъжа ѝ измама управлява света. Парите са всичко. Нямаш ли ги и ГМО Краставица трудно ще си купиш.  

-Хайде бе? -не вярва Краставицата на обяснението на Домата.

-Хайде ама ще видиш на есен, когато вече напълно са скапани отношенията.

-Тогава?

-Тогава наяве ще излезе другият ГМО. По силния…

-Кой?

-Коронавируса, който разбира, къде и кой да избира и при кого да се спира, за да опере пешкира.

В.Софин  12.07.2021год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар