събота, 24 юли 2021 г.

Ще ме ваксинират!

                                                                                         





                                                       Ще ме ваксинират!

       Неизвестен човечец съмняващ се в системата, но вярващ в съдбата на оракула проникнал в болница, където съхранявали ваксина срещу ковид 19.

Успял да неутрализира охраната, отворил не сейфа, а хладилника, където го чакала изненада. Ваксини, които трябвало да вземат решение вместо него. Да се боцне или да не се боцне? Сложен проблем, който ваксините трябвало да решат.

Отначало престъпил плахо, но когато се сетил за дневните мъки да носи маска, която нямало как да заобича, пристъпил към действия.

-Обича ме, не ме обича! –казвал той на глас и пускал на пода една по една ампулите с ваксина. После проверявал дали някоя  случайно не е оцеляла. Когато стигнал до последната и я пробвал дали ще оцелее, или и тя ще си замине като другите счупена се сепнал:

-Обича ме! Не ме обича!

Последната била не ме обича, защото и тя се счупила като всички други.

-И какво! Стигнах до тук само за да разбера, че животът не ме обича. Тогава защо пък да се ваксинирам, когато още утре мога да ударя камбаната с финес? Или може би без финес, изнесен тайно в чувал отзад в моргата!?

В тоя момент най-после служители на реда влезли при неизвестния човечец и го закопчали.

-Ти какви ги вършиш тук бе! – посъветвали го грубо с палките, те!

-Нищо никому…

-А ампулите с ваксина, нещастнико?

-Ами те бяха безплатни… Щом не струват пари значи ли, че са годни?

-Струват бе келеш! Нали всички ние ги плащаме, данъкоплатците..

-Тогава защо по дяволите по телевизора ми вървеше реклама за безплатно боцване?

-Боцването е безплатно, но ваксината се плаща. Да си ял някога безплатен обяд, негоднико?

-Вчера беше. Черпиха ме само и само за да им докажа, наистина дали тука в болницата се намира ваксина, която спасява положението…

-Е и? Намери ли отговор?

-Намерих! И той е за съжаление и да се ваксинираме всички, няма изход. Или изходът е един и същи. Роб на система, която лочи твоята кръв докато свърши. Думата човек тука не е от значение. От значение единствено са парите…

     Естествено, че такова словоизлияние не можело да мине пред пазителите на реда. Затова просто взели здравето и живота на човечеца. Но не с ваксина, а с палките, които просто потвърдили новия ред, който идвал с диктатура наложена силом от КОВИД 19.

В.Софин  24.07.2021год.

 

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар