вторник, 30 ноември 2021 г.

Тухли през центрофугата

                                                                                         





                                   Тухли през центрофугата

    Въпреки,  че бяха ПРЕКАРАНИ през  центрофугата, някои от ПРИКАРАНИТЕ тухли не успяха да  се вместят в стената. Интересното беше, че други, които бяха ПРИКАРАНИ, съвестно и без особено усилие прекарани, паснаха на мястото си…

………………………

Добре, че бях уставно ПРИКАРАН иначе, нямаше да разбера, че съм ПРЕКАРАН, задължително!...

……………………..

Докато седях на стола,

Иглата вече беше ме набола.

„Щастливата“ Ваксина в мола,

вкарала на вените отрова,

празнуваше у мен, със рокендрола!

……………………….

Добре, че приготвена Иглата беше гола…

Иначе как ли би ме, някога убола!?

В.Софин   30.11.2021год.

 

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар