вторник, 9 ноември 2021 г.

Заинтересуван...

                                                                                         


 




                                                  Заинтересуван

-Ало Иванов ваксинира ли се срещу ковид? -интересува се шеф, който устно е издал задължителна заповед за да е спокоен, че няма да бъде глобен от здравните власти.

-Опитах шефе, ама ударих на камък… -мънка Иванов.

-Само не ми казвай, че са отказали да те ваксинират, Иванов?

-Отказаха по-простата причина, че и аз отказах да подпиша декларацията им, която уронва ми, престижа…

-Нима?

-Попитах медицинските специалисти  колко ще ми струва, а те отвърнаха нищо. Аз съм от шейсет години в тая страна и зная, че безплатен обяд тука, няма… А те ме работят с мисълта за безплатно ваксиниране. Защо като е безплатен и антигенния тест у нас му плащам през два дена, по-десет лева?

-И те отказаха!? -продължава интереса си към Иванов, шефът.

-Ами да! Нямат подпис, нямали и право да извършат ваксинацията.

-Ще те уволня, Иванов, ще те изгоня куче такова…! -пяна избива от ярост върху устните на шефа.

-Абе мое шефе и куче да съм, знам ли!... -мънка Иванов - Мое, ама на, без пари у тая нашата си държава не се живее… А щом не се живее значи всичко се плаща… Само като си помисля, храна, дрехи, здраве, което не получаваш, та дори и тоалетна за облекчаване срещу лев…

В.Софин


Няма коментари:

Публикуване на коментар