вторник, 30 ноември 2021 г.

Хм! Зависим!

 

                                                                           




                                                                                          ХМ!!!

    Бил съм зависим… Ами сигурно е така. В момента завися от антигенен тест за работа. Ако не го предам навреме, няма бачкане и хляб.

Хм! Бил съм зависим… Сигурно е така. Щом вляза вечер във фейсбук и осъмвам там…

Хм! Зависим! Ако не преведат навреме заплатата, току виж съм се наредил на опашка пред църквата за да прося пари.

Бил съм зависим… Верно!? Ако не дръпна, ако не бутна, ако не  поздравя майката на някой, денят не минава…

…………………………………………………………………………..

-Зависим!

-От кого, бе!?

- Ами от храната, която е сервирана в студено състояние.

-Значи? Нужна е печката..

-А кой да я запали?

-„Кибрита“ бе!

-А знам го „Кибрита…“ Вчера отказа да си плати сметката в кръчмата…

-Е и?

-Платих аз. Само за да не ни запалят. Не с любов към ближния, а с побой, който кара очите да ронят горещи, сълзи…

…………………………………………

Хм! Бил съм зависим… от ваксина, казват! Че налейте тогава от дезинфектанта за вътрешна употреба и не ме занимавайте с глупости за болести!

…………………

Зависим! От кого бе? От държавата, от платените навреме данъци, от времето, от Европа, Америка, Русия и… Абе не ме занимавайте с глупости! Зависим от ракията, когато свърши у чашата! А и от парите, огън да ги гори! Да ама без тях, няма безплатна ваксина, нали?

В.Софин

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар