понеделник, 5 юни 2023 г.

В магията

                                                                                       




                                                   В магията

   Тя идваше към мен. Бавно пристъпваше. Дочух стъпките ѝ. Усетих я със сърцето си. Докоснах мислите ѝ. Погъделичка чувствата ми.

Кръвта се оттече от вените ми. Бях пребледнял. Занемяла беше устата ми. Очите ми се вгледаха в нея.

Коя ли беше тя?

А може би бях, сънувал!?

Ощипах се нарочно болезнено. Не. Бях напълно буден.

Неусетно почти сякаш на шега, пред мен стоеше, тя!

Магията.

Изгряла в образа на хубава жена.

Бях хванат от вихъра на любовта.

Не бих могъл да отрека, тя подаде ми ръка -

някога през буйната река на младостта!

В.Софин  5.06.2023год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар