неделя, 31 март 2024 г.

Тази опасна възраст

                                                                                      

                                                                                 




                                             Тази опасна възраст

На тази възраст цял съм втасал -

мисълта ми хванала маясъл.

Главата почти изцяло овдовяла

два косъма едва, вяло е развяла.

 

Да ме радват очилата на очите -

поставени да не вярват на лъжите.

Брадата в черно отдавна обелела

на гърди джунгла с косми е оплела.

 

Гушата в самостоятелния си живот

бръчки свободни пуснала с възход.

Да се мери явно с изгнилия ми под,

който скърца вечно гладен като скот!...

 

Сведен, унизено кръстът ми крещи

с болка на времена от младини.

Отнета силата у мен безпомощно пищи.

Старостта развяла е бялото у знамена…

 

Краката здрав още торса ми държат.

Станали на махало са ръцете.

Недоволни внуците сега ръмжат -

без да знаят какво ми е в сърцето!....

В.Софин 31.03.2024год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар