сряда, 27 март 2024 г.

Не ме разбират...

 

                                                                           



Не ме разбират!
Като се сетя... Мене винаги не са ме разбирали.
Тате като малък ми даваше заповеди:
– Без разрешение, никъде!
Е аз се измъквах на риболов в река Искър, и после си изяждах шамара.
И какво от това!
Иначе напредъкът, къде е? Ако всеки слуша това, което му казват като в държавата? Докъде стигнахме и какво постигнахме?
Ниско сведени в послушие, кръстове. А достойнството?
"Нима сте имали, такова!" - учудени са не само от запад, но и от изток.
–Имахме - е- е! - отвърна ехото и се назначиха нови избори, които не ще решат почти нищо или проблемите на хора спечелили, новите.
Ама, че промъкване! Някои се измъкнаха, но въпросът остана нерешен, Българийо!
В.Софин 27.03.2024год.

Няма коментари:

Публикуване на коментар