понеделник, 12 октомври 2015 г.

Почина ли?



          Момче от село, едва дочакало колегата му да се върне от отпуск и го попитало:
-А бе Пешо, почина ли!
-Кой аз? Па нали ме видиш бре? Още съм жив, дишам! –отвърнал  възмутен Пешо и поел за доказателство дълбоко въздух.
-А бе, я те питах дали си бил на почивка?
-Каква почивка сънуваш, бе Райчо!  Она работата, домашната, нали щеше да избега? Едва взех отпуска и жената ми вика:
-Пешо ще почиваш ли?
-Кога?  Като се пенсионирам ли Маро! –питам я, а она ми рече и отсече:
-Не Пешо! У двата метра, като си ойдеш тогава… Има да почиваш! Никой нема да те тормози и безпокои!
Така ми рече „гадината” Райчо, а ти ми викаш почина ли!? Де да беше, щеше да е убаво, ама каишо нали требе, аз да го теглим! Кой друг?
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар