вторник, 27 октомври 2015 г.

За правото...!



      -За какво гласува?- с провокиращ въпрос журналист се опитал да чуе интересен отговор от избирател, който току що бил пуснал бюлетината в урната. И си го получил:
-За правото…!  - отвърнал с приповдигнат тон запитаният.
-Кое право господине? –продължил словом, без скрупули нападението си журналиста.
-Правото да псувам! Огледайте се вижте! Вече 26-години все гласувам и всеки път съм разочарован. Ако не дам вот, нямам право да се възмущавам от безобразията вършени в страната ни. Не мога честно, да се вълнувам! Така по-свой начин се бунтувам срещу корупцията и пипалата на октопода, стигнали навсякъде... дори в душите на хората…!
-И какво печелите от всичко това? –продължил журналистът безпощадно да изтезава избирателя с въпроси.
-Не ме ли чухте? Аз ви казах! За правото…! Правото да ругая всеки спечелил и не изпълнил обещанията си…
-От това става ли ви леко?
-Не разбира се! Но ми дава повод да се напия и забравя, че съм роден в страна, с която се гордеех някога, а сега за съжаление, само се срамувам…
След изплютите с болка думи на разочарование, избирателят наложил прокъсания каскет на побелялата си глава и като кимнал дружелюбно на слисания журналист излязъл навън да запали цигара.
В.СОФИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар