петък, 17 септември 2021 г.

Безплатна губерка

                                                                               





                                                Безплатна губерка

    Възрастен пациент стои пред лекарски кабинет, където поставят ваксина срещу ковид19, и придържа панталоните си с една ръка.

-Не бой се дядо! Няма да те боднем отзад, а само ръката  -смее се лекарят подозирайки страх, който пълзи в главата на пациента.

Усмихва се и дядото с думите:

-Ама аз съм тука, не за ваксината…

-Тогава, защо си дошъл? -чуди се лекарят.

-Ами чух на село да казват, че давате безплатна игла. Тъй като ми се счупи губерката у дома, съм дошъл да взема нова, понеже нямам пари…. А гащите придържам именно затова… Копчето ми е скъсано, докторе. Ако пусна ръката, изпускам и гащите…

В.Софин  17.09.2021год


Няма коментари:

Публикуване на коментар