вторник, 28 септември 2021 г.

Чувство за хумор в диалог

                                                                                          




                                 Особено чувство за хумор

-А бе вие, господине, откъде имате това особено, чувство за хумор?

-От времето на социализма, когато ме четкаха с другарю?

-Разбираемо. Но системата се промени, откъде черпите днес сили за хумора си?

-От капитализма, който ме разсмива с господине и с мисълта си, че прави всичко в изгода на човека повярвал в него…

-Всичко?

-Ами да! Нима не умират хора? Нима не гладуват? Има ли работа за всички под слънцето на земята?

-Вярно, но нали има безплатни ваксини срещу чумата на 21век?

-Ваксини има, но няма хляб. Тогава изобщо нужно ли е да ги има. Те не хранят! Не дават щастие.

-Но нали създават надежда?

-Създават не само надежда, но и пари в джоба на капитала повярвал си, че е способен да управлява света.

-И вие считате това за смешно?

-Смешно ми е, защото никой днес не ми вярва. А щом не ми вярва значи не съм жив. А щом не съм жив, значи съм живял някога. А щом е някога, значи е било друго време. А щом е било друго време, значи няма защо изобщо да се притеснявам. И затова ми става едно леко, приятно на душата, та чак ме кара да повярвам, че само хуморът е оцелял. Оцелял, защото все пак някой, някога е успял и в щастие, живял!

В.Софин  28.09.2021год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар