събота, 18 септември 2021 г.

Без вяра за системата

                                                                        







                                                      Без вяра за системата

-Вие още не сте се ваксинирали? – крещи шеф на служител.

-Изчаквам!

-Какво изчаквате, Петров? Колегите  са вече, кой с по-една, кой с по-две, а има и мераклии за трета игла, а вие без нито една?

-Изчаквам шефе да мине гратисния период от пет години. Щом узреят нещата и премахнат доброволното мушкане на главата в торбата с подпис, веднага с радост ще се ваксинирам.

-Вие не вярвате в системата, Петров! Така ли е?

-А вие шефе, вярвате ли?

-Това не е от значение…

-То и аз така си помислих, че ваксината не е от значение… -усмихва се под мустак, Петров.

Изнервен шефът крещи, отново:

-Вън, говедо! Или почакайте! Пишете си молбата за напускане Петров!…

-Хм! С това още отначало трябваше да започнете шефе… А вие, първа втора, че и трета игла… Ваксинирай се и не му мисли! Защото така аз съм искал… Да ама няма да е вярно. Ако нещо съм искал от вас шефе, това е увеличение на заплатата, а не някакъв си заместител, който ще ме лиши от нея.

В.Софин


Няма коментари:

Публикуване на коментар