четвъртък, 21 май 2015 г.

Лукова глава



       Един депутат с вещата помощ на личен шофьор, бързал за заседанието в парламента . Докато служебния автомобил преодолявал спънките в движението, той споделял на висок глас възмущението си от вчерашния труден ден, който се оказал нервен за него:
-Ще ми разправят те…! Коалиция! Как пък не! Аз да не съм, лукова глава, а?
-Да господине! -прозвучал в съгласие тихия глас на личния шофьор.
-Какво…? Значи съм лукова глава а?
-Да господине… Не се обиждайте, но Вие сте такава…
-И защо мислиш така, говедо такова! –ядосал се депутата и благословил шофьора си със първия хрумнал му обиден елемент откраднат от българския език.
-Ако не бяхте лют, като лука, щяхте да сте отстъпчив и вероятно сега вече в коалиция. А Вие господине, не искате да сте магданоз…!
-Защо магданоз, бе Спасе?
-Ами защото, той съдържа витамин Е, който помага за размножаването…. А Вие разбира се, както споделихте, не искате това. Скромен, независим депутат, който винаги е в опозиция, настръхнал, лют също като лука… Сам, като цар и генерал!  Вие решавате, дали на дясно или вляво ще завиете. А когато сте неразположен и среден пръст може да покажете, като изобщо не гласувате, а само тихо се преструвате на врял, кипял и всичко видял, независим депутат…
-Хм… Умно! –съгласил се депутата. –Но да не съм те чул да кажеш пред други, че съм лукова глава… Защото веднага на часа, ще те уволня и дори съдя за обида! Все пак живеем в демократична правова държава! И дали съм люта, лукова глава или не, определям само аз1 Аз Спасе и никой друг!
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар