вторник, 7 февруари 2017 г.

Коя е "дамата"?


     -Ей! Обичам я! Истински я тача приятели! –споделил във фейсбук Иванчо откровение.

-Коя е дамата? –задали въпрос заинтригувани, виртуални приятели.

-Дамата е уникална! Дамата е разбиваща! И се казва Математика! Колкото и да смятам, дори нерви вкупом да премятам, все не стига и не стига до мен правилно решението.

-Не можете да смятате? –учудени го попитали приятелите.

-Не! Не мога да разпределя стотинките, отпуснати от държавата ми при пенсиониране.

-Толкова ли малко са ви дали?

-Не! Пенсията ми е голяма, но постоянно изскачат грешки. Често пъти тока вълнува кесията, парното и то дяволско, водата ръждива и тя гъбарка стомаха до остри болезнени колики. Телефонните услуги и те влошават положението. Да не говорим за колата, която вечно гладна все иска да пие бензин. Всичко това струва пари и няма как мизерните стотинки да стигнат...

- Опитахте ли с левове? –пошегувал се един от приятелите.

-Дори пробвах с Евро, пак не стигнаха центовете. То услугите у нас постоянно се вдигат сполучливо като нервите. Ама в крайна сметка все пак я тача дамата!  Математиката де! Държи ме буден, особено жив. Кара ме постоянно да псувам. Именно за това и я обичам...!
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар