събота, 26 август 2017 г.

Позната физиономия


    Не известно защо, напоследък когато ми порасте брада, заприличвам на някого...

Три дни, само толкова не бях ползвал бръснач. Тъкмо излизах сутринта за работа и чувам:

-Здравей Бойко! Как е настроението днес?

Аз и Бойко, как пък не! Връщам се възмутен и веднага бръсна появилата се физиономия. Лошото обаче стана, отново след три дни. Едва измъкнал се отвънка, чувам:

-Здравей Румене! Как я караш днес?

Ядосан , че не са ме познали се връщам с риск да закъснея за работа.След извършения преврат на бръснача, лъсвам като тиган на месечина. Успокоявам се, защото от огледалото ме гледа позната физиономия.

Да но, не щеш ли пак след три дни, забравям кой съм и на улицата чувам изумен:

-Здравейте Волен! Още ли сте недоволен?

Изненадан от чутите думи бързам към добре наточения бръснач, който добродушно ми връща старата позната, физиономия.

След трите нови дни, ушите ми не свикнали от внезапните обаждания на улицата, дочуват:

-Здравейте Валери! Тормозите ли още летовниците по-морето?

Не издържам. Връщам се намусен към бръснача, който за сетен път ми помага да открия себе си... От огледалото се усмихна старата ми добре позната, лъсната до блясък физиономия.

Да но след три дни...!?
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар