понеделник, 23 август 2021 г.

Изнервен диалог

                                                                                          









                                                                    Изнервен диалог

-Ела тука бе! Ела ми! -крещи побесняла жена на непослушния си мъж, който скимти уплашен като кученце, което току що е прогледнало.

-Кажи мила?

-Не ми викай мила! Да не мислиш, че съм пила?

-Моля ти се, скъпа!

-Сега пък ме нарече, тъпа!

-Ами, недей така, драга…

-Драга…Ще те изритам бързичко през прага… -рецитира с увереност, жената.

-Но, моля ти се! Моля! -изпада в паника, мъжът.

-Ей сега като шаран ще те заколя… -беснее жената и вади нож.

-Недей миличка! – трепери мъжът.

-Аха! Призна ли си? С любовницата си бил на нашата, виличка?

-Това пък откъде го измисли!?- озадачен е мъжът.

-Абе ей сега ножът ми, ще те очисти…

-Недей ще ти сипя мъничко, уиски!

-Аха, ще ме подкупваш с огризки!?

-Може ли с водка?

-Не ми се прави на умилкваща се котка!

-Какво ще кажеш за ракия!

-Ей сега от главата ти, ще я избия!

-Тогава що искаш?

-Чух, че с друга се натискаш?

-Абе, беше на кафе с колежка…

-Аха призна ли си, забежка!

-Моля ти се скъпа!

-Пак си позволи. Обиди ме с тъпа…

-Но драга…!

-Вън през прага! На главата ти рога им се полага!

-Ама, че женище… -мърмори уплашен мъжът и бърза да се изсули през вратата навън, където спящ на пън се намираше, на гости не друг, а кошмарния му сън!...

В.Софин 

Няма коментари:

Публикуване на коментар