петък, 23 декември 2022 г.

КалъВка

                                                                                          






КалъВка!

    Докато се мотая из магазините преди бъдни вечер забелязвам надпис, който ме осведомява за калъВки на възглавници. Влизам с усмивка и си позволявам питане:

–Извинете, а може ли да си взема два кълъВа за възглавници“?

Тутакси продавачката ме поправя с усмивка на знаещ:

–Казват се калъВки, господине.

–Е и аз така зная, но отвън на вратата прочетох, калъВа… Доколкото смея и не само подозирам, калъВи, няма, но има и съществуват калъФки за възглавници…!

–Много смешно няма що! –озъбва ми се криейки усмивката си в дън земя, продавачката.

–И аз така си помислих! Никак даже не е смешно! Напротив, плачевно е в 21 век, особено по витрините на магазините да срещнеш, грешно написани думички, които да ти подскажат, че още сме в каменната ера, където словото само с приказки е важало…

Дали така е било или не, все пак очите ми забелязали това не останаха безучастни и перото ми скочи само в мастилницата без да жали сили в протест, да се изкаже на белия лист.

В.Софин


Няма коментари:

Публикуване на коментар