петък, 20 януари 2023 г.

Къде е грешката

                                                                                    





Къде е грешката

Справка по телефона:

–Молим! С господин Донкѝн ли, разговаряме? Живущ на улица „Подробна“?

–Няма защо да ми се молите, защото това не съм аз.

–А, извинете грешка… Да но телефонът ви…?

–Да, моят е.

         Ами, тогава…?

         Не, не съм го откраднал. Баща ми носеше фамилията, Донкин, а не Донкѝн. И живея не на „Подробна“  улица, а на „Подобна“…

         Извинете, молим! Грешчица!

         Грешчица, която може и в затвора да ме вкара…

         Чак пък толкоз!...

         Толкоз. Човек трябва да е предпазлив. Особено, когато му сгрешат името. Но, ако го научите правилно, може и да разговаряме… Но не и днес!

  И след този проведен по линията телефонен разговор, потърпевшият затваря телефона си, докато от другата страна още се чудят, къде е грешката.

В.Софин


Няма коментари:

Публикуване на коментар