петък, 13 май 2016 г.

Имаш ли си "баджо"?



      Момче пристигнало от глухата провинция било назначено за портиер на голяма фирма. Още на следващия ден сутринта, когато шефът му идвал на работа го запитал:
-Имаш ли си баджо?
Явно незапознат с табелките, наречени „баджове”, които се носят отпред на гърдите с името на портиера момчето отговорило:
-Имам! Как да не имам! И снощи с моя баджанак пихме по-ракия, както всяка вечер след работа.
Шефът се усмихнал и го попитал невъзмутимо:
-Ти да си чул и да знаеш, какво е Баджо?
В тоя момент просветнало нещо в душата на момчето, което отговорило:
-А-а-а шефе! Ясно! Питате ме явно за Роберто Баджо. Е па он, не беше ли футболист от националния отбор на Италия?  Не го знам лично, но поне съм го запомнил, някога от световното по-футбол. Беше много атрактивен...
Тука нервите на шефа не издържали и той креснал прекъсвайки нещастното момче наето за портиер във фирмата му:
-Говедо!
-Къде шефе? Да не се е промъкнало през оградата. –заинтригуван портиерът се обърнал и хвърлил поглед на двора зад него. Когато не видял нищо се обърнал и забелязал лицето на шефа, което било алено и мълнии изскачали от очите му.
-Ама какво...? –попитал плахо той.
-Уволнен си! Това!-креснал шефът.
-Ама нали, вчера ме назначихте?
-Днес те уволнявам за да пиеш ракия необезпокояван  с баджанака ти.
-Е аз и без това си я пием! Нужно ли е да ме уволнявате затова?
Тука вече нервите на шефа ескалирали и той изкрещял на нещастното начинаещо портиерче:
-Вън! Вън! Вън! Да не те виждат повече очите ми тука...! –и с нервен жест показал вратата на младия служител.
-Па така каже те шефе... Направо, че не ме искате у фирмата. Вместо това Вие ме питате за Баджо! Него и децата, от село които играят футбол го знаят, та аз ли да не го знам...
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар