събота, 18 юли 2020 г.

Дядовия джинс...



-Искам да ти разправя за дядовия джинс…
-Моля?! Искаш да ми кажеш за джинсите, които е носил дядо ти!? Нима тогава не са им викали, потури?
-Какви потури сънуваш, Петре?! Искам да ти кажа за джинса… Ух как му беше името…
-Потури, бе Иване викат им потури…
-Не знам дали са потури, но имах в предвид, за рода на дядо ми по-майчина линия…
-И що за него?! Само не ми казвай, че са носили джинси по онова време, когато и гащи не са имали?
-Говорех ти за потекло, за род, а ти Петре, говориш глупости…
-А, бе Иване, я може и глупости да думам, но сега съм сигурен, че ти си изперкал от вирусо или как там му викат… Ковид 19 ли беше 18 ли… Вече не помним след трета ракия, но май като те гледам, ти си го прихванал?!
Като разбрал, че не може да надвие с „ум“ комшията Петър, Иван смънкал:
-Е, щом е така поне едно наздраве да си кажем…Не за друго, а защото утре се не знае, какво ще произлезе от теста… Може и вирус да съм хванал.. Може…!  Ама по скоро, нещо от жена ти…
-Въх…! Убивам те, Иване! Ти с моята, Тоца у сеното ли…?! Серсемин такъв!
-Не у сеното, а в джинса  на дядо, ти…
След това както е видно по описания на свидетели присъствали на сценката в кръчмата, двамата се хванали за гушите. Но много скоро били арестувани от бдителното око на патрулиращата полиция в района на селото по обвинение, че дистанция нямало между двамата биещи се. А законът е категоричен:
„Може да се биете, може, но дистанция и маски при „Ковид 19“, трябва да има…!“
В.Софин 


Няма коментари:

Публикуване на коментар